RSS

Unde duce nesimtirea…

18 Dec
Sincera sa fiu, m-am saturat de unele persoane care se cred prea importante, care zic ca sunt „the best, care ies in evidenta doar prin prostie, da, prostie si nu imi retrag cuvantul, asta e adevarul, care vorbesc in „greata” si trateaza totul cu indiferenta, care ii critica pe altii dar nu se uita la ei….
Urasc cocalarii si pitipoancele, pe aia care nu stiu sa scrie si daca le zici asta iti raspund ca „din graba”, alea care isi fac poze pe jumate’ goale si le pun pe hi5 ca sa primeasca cat mai multe comment’uri, care se cred prea sexy, alea care se dau cu tone de machiaj in loc sa fie naturale, persoane care asculta manele dar iti zic ca asculta minimale, aia de fac imprumut la banca apoi isi fac poze si le posteaza pe diferite site’uri.
Detest persoanele care nu stiu sa vorbeasca, care te jignesc cu prima ocazie, apoi le zic altora „ba ce misto am facut de aia/ala”, pe cei care vad un om neajutorat si in loc sa il ajute incep sa rada sau ii dau cu piciorul, detest nesimtirea si cinismul unora 😐
Sunt curioasa daca voi fi tratata cu injurii. Va doresc o seara placuta 🙂
 
6 comentarii

Scris de pe Decembrie 18, 2009 în Uncategorized

 

Etichete: , , , , , , ,

6 răspunsuri la „Unde duce nesimtirea…

  1. maria1maria

    Decembrie 20, 2009 at 18:10

    Eu chiar gresesc din graba, emotie, sau trancane tastatura prea tare.Uneori o fac intentionat ca sa enervez pe altii, m-am molipsit de la „ierta-tima dumamna – ergo – prostia femeiassca” ,citat,… daca poti iarta-mi greselie, ca vine craciunul…

     
  2. sedussa

    Decembrie 20, 2009 at 18:26

    e ok..nu dau cu paru’ in nimeni doar ca sunt unele persoane care chiar nu stiu sa scrie cum trebuie …..si aia ii suporti mai greu
    un craciun fericit iti doresc :*

     
  3. maria1maria

    Decembrie 20, 2009 at 19:34

    si eu la fel, numai ganduri bune…sper sa mai nimeresc sa trec pe aici…am uitat: uneori ma simt integrata in discutie, uneori manac litere de foame, lipsa tigari si frig,iar uneori imi subliniez naivtatea…sper sa nu par prea cocheta si sa ma mai primiti

     
  4. sedussa

    Decembrie 20, 2009 at 19:53

    bineinteles ca esti binevenita oricand aici 😀

     
  5. Aleqsa

    Ianuarie 24, 2011 at 17:11

    Parca as fi scris eu textul de mai sus, chiar imi pare bine ca am nimerit aici.Problema este ca sunt prea multi oameni rai, mai usor faci rau decat bine.Eu, personal, am avut ghinionul sa intalnesc multi oameni rai, superficiali, nesimtiti si uite ca astfel m-am obisnuit cu ei si am ajuns sa-i ignor.Asa-i cel mai bine, nu merita sa te lasi influentat de comportamentul unor astfel de oameni.Felicitari pentru blog!Peace!

     
    • dark

      Ianuarie 26, 2011 at 17:35

      Multumesc.

       

Lasă un răspuns

 
