RSS

Ce culori se poarta anul asta

22 Ian

damn, de unde si pana unde sa ajunga la blogul meu lumea care cauta ce culori se poarta anul asta nu stiu…dar e funny. So din cate stiu eu lumea e in limba dupa mov, peste tot mov, doh :| da nu inteleg de ce trebuie sa te imbraci cum vor altii si nu cum vrei tu si cum te simti tu bine?

Eu va recomand verdele =)) numai sa nu va intalniti cu vreo vaca pe strada ca o sa aveti probleme ; )) Moda asta ce face din oameni…dar sa revenim la oile noastre, spre exemplu mie imi place portocaliul, dar nu cred ca am nimic portocaliu in garderoba mea, oricum e nice culoarea…mi’ar placea sa vad toata lumea in portocaliu :X(atunci as fi happy:D)

Si daca vrei neaparat sa fii in trend poti purta doar ceva mov…nu sa fii din cap pana in picioare imbracat cu aceeasi culoare, pana si accesoriile la fel :-s…parerea mea

Fiti voi si veti arata bine indiferent de ce haine si ce culoare purtati!:D

 
4 comentarii

Publicat de pe ianuarie 22, 2010 în Uncategorized

 

Etichete: , , , , ,

4 responses to “Ce culori se poarta anul asta

  1. Andrei

    ianuarie 23, 2010 at 13:58

    Am ajuns totuşi. Eu sunt supărat rău că a picat trendu’ acum pe culorile mele favorite.
    Eram normal încă înainte ca normalitatea să fie la modă.

     
  2. delia

    ianuarie 23, 2010 at 17:07

    Culorile mele preferate sunt rosu’ si alb. Dar asta nu inseamna ca ma imbrac doar in aceste culori. Imi plac si altele, dar astea sunt in top. De ex, imi place si albastru’. Cu maro imi sta bine. :)
    Nu port roz. Mi se pare ca e culoarea pitzipoancelor. Nu ca mi se pare, ci asa e. :)) Dar nu port din cauza asta, ci pentru ca nu prea imi place. :)

     
  3. sedussa

    ianuarie 25, 2010 at 15:48

    mie imi place verdele;;) =P~ sunt si altele dar asta e culoarea mea preferata

    p.s: Delia esti dinamovista? :-?…rosu-alb ;))

     
  4. delia

    ianuarie 26, 2010 at 15:15

    Nuuu. Nu-s dinamovista. :)) Eram microbista inainte, si tineam cu Steaua. Acum m-am lasat de sportul asta. N-ai cu cine domne, n-ai cu cine. :)) Nu mai e nicio echipa de/cu valoare. Ma refer la astea romanesti.

     

Lasă un răspuns

 
Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

